wtorek, 10 marca 2015

"Beczka"


4 komentarze:

  1. Pastelami? Wygląda na pastele, raczej nie kredki świecowe :D Chociaż, właściwie, wszystkim się da...E, i chyba nawet nie mam zastrzeżeń, niepodobne do mnie, ale tu jest bardzo fajnie kompozycja zrobiona i o co chodzi widać. Ogólnie ciekawie to wygląda.

    Jeżeli powinnam na jakiś komentarz odpisać a jednak tego nie zrobiłam, to pewnie nie miałam siły, bo komentarze wszystkie czytam :D Albo po prostu już nic do dodania..

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się kreska.
    ...a czym wypełniłeś "beczkę"?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na pierwszy raz pastelami wyszło Ci super!
    Mój mistrzuniu! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne niebo <3 I nie wiem, czemu?, ale ta beczka bardziej mi studnię przypomina. Bez żurawia, ale studnię ;D

    OdpowiedzUsuń